Nieuwe foto's!! - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's!! - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!!

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 September 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Hey mensen thuis, hier nog wat foto's van o.a. Frequency, Wenen, Omgeving Mürztal en Budapest.

Ga naar: http://groups.msn.com/tinusinoz/austria.msnw

kijk ook in mijn fotoboek!

Mijn verhaal van Budapest komt nog!!

Ciao!!

Tijn

  • 14 September 2005 - 13:18

    Jan:

    Zooooo hee,
    mooie stad is Budapest.
    Ik denk ook wel wat voor Rene.Prachtige gebouwen allemaal met goed onderhouden tuinen.
    Hele mooie foto's hoor Martijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mürzzuschlag

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 September 2005

laatste week

19 September 2005

Fietsen, Wenen, Mariazellerbahn en Budapest

15 September 2005

Hochzeit

14 September 2005

Nieuwe foto's!!

30 Augustus 2005

Frequency festival!!!
Martijn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 16942

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: