Nieuwe ontwikkelingen - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu Nieuwe ontwikkelingen - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

Nieuwe ontwikkelingen

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 April 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Cervus allemaal, in de afgelopen 2 weken was er 'aardig veel te doen' op het werk, aangezien de werknemers hier komen en ook weer gaan of ziek zijn. Zoreh die andere fysiotherapeute heeft een andere baan, dus daarvoor kwam er een vervangster uit Italie, die had het na een dag al weer gezien en ging in Graz werken. Toen was ik zeg maar een week de enige therapeut en heb ik vele patienten tegelijk moeten behandelen. Tja het is geen kwaliteit, maar goed ik ga me daar niet meer druk over maken. Deze week is er een andere Nederlandse therapeut, Allard, bijgekomen. De nieuwe masseuse had het ook na 2 weken gehad en nog weer een andere masseuse is ziek, dus hebben Allard en ik ook nog wat massages, bij gebrek aan masseurs. Dan was Doris (receptioniste/ 'reserve' masseuse) ook nog enige tijd ziek, dus was mevr. Oberessel (de cheffin) aanwezig en verantwoordelijk voor planning/ indeling. En dat was wel te merken ook, alles volgepropt en onlogisch ingedeeld, bijv. 3 dingen tegelijkertijd, kamers en apparatuur bezet en patienten met verschillende therapeuten, beetje "nur incasieren" instelling, heb ik het idee. Gelukkig is Doris weer aanwezig en zal het volgende week weer beter ingedeeld zijn. Verder gaat alles wel goed hoor ;-) Ik heb mevr. Oberessel eindelijk ook kunnen spreken over hoe en wat, alleen is ze wel een beetje vaag en vertelt ze naar mijn mening niet alles (over de verbouwingen e.d.) dan wat ze weet. Ook had ze me de eerste maand maar voor 30 uur per week ingedeeld. Het loon is geen vetpot maar wel redelijk. Zij spreekt ook al haar werknemers met 'u' aan, ook tegen Doris, die hier toch al 9 jaar werkt (over afstand gesproken). Morgen (zat.) wordt het mooi weer dus ga ik maar weer een beetje hardlopen en op zoek naar een fiets. Ciao, schönen wochenende!

  • 15 April 2005 - 12:24

    Wilma:

    Hallo, zo te lezen verveel jij je dus niet haha. Apart mens dus die Mevr. Oberessel...ook niet echt slim als je als cheffin niet eens het reilen en zeilen daar onder controle weet te houden!! Mag zij ff blij zijn met zulke goede werknemers ;)
    Veel plezier morgen en ik hoop dat het je lukt om een fiets te charteren, succes!!!
    Groetjes Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mürzzuschlag

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 September 2005

laatste week

19 September 2005

Fietsen, Wenen, Mariazellerbahn en Budapest

15 September 2005

Hochzeit

14 September 2005

Nieuwe foto's!!

30 Augustus 2005

Frequency festival!!!
Martijn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 16999

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: