Beetje fietsen, F1 kijken... - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu Beetje fietsen, F1 kijken... - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

Beetje fietsen, F1 kijken...

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

25 Juli 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Heey!! tis alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje geplaatst heb, maar ik heb nu weer nieuw leesvoer.

Afgelopen weekend, gisteren dus, zijn Allard en ik weer es wezen fietsen en ook nu weer een behoorlijke klim, en gepaard met het zonnige, dus warme weer, was dit geen appeltje eitje ;-)
Gelukkig had Allard een 'survival' pakket meegenomen met water en Friese kruidenkoek.
Na een uurtje ofzo geklommen te hebben moesten we weer terrug want we wilden de F1 natuurlijk niet missen. Het was een wilde afdaling met veel grint en grote keien op de weg, af en toe nog een vliegje tegen het hoofd, mijn ketting eraf getrild, kwamen we beneden en net toen ik naar beneden keek (vanwege die ketting) viel mijn zonnenbril en reed ik er prompt(hoe kan het ook anders) overheen :-( grmbl%§%!&grrr!! nou ja ik had deze ooit toch maar gevonden.
Allard had thuis een lekkere pastamaaltijd gemaakt en onder het genot hiervan hebben we de F1 gekeken en daarna nog veel muziek geluisterd (voornamelijk harde herrie :-) en anders) We hebben plannen om in augustus naar het Frequency festival in Salzburg te gaan (met optredens van o.a. Queens of the stone age, Foo fighters, Oasis) Maar daar horen jullie dan later meer over. Oja ik ben nog naar een meertje nabij Krieglach gegaan omdat het zo warm was, maar daar eenmaal aangekomen begon het te onweren en dat is me al 2 keer overkomen! Morgen wordt het trouwens over de 30 graden, pfff. :-P

Voor degene die willen weten wat voor (Duitstalige) muziek hier zoal op de radio/tv wordt gespeeld kan ik jullie deze aanraden:
Wir sind Helden - Nur ein Wort, gekommen um zu bleiben, Mussen nur wollen, Denkmal
Juli - Die perfekte Welle, Geile Zeit, Regen und mehr
Echt - Junimond
Toten Hosen, die Ärzte etc.

Verder heb ik nog een Steirisch woord voor jullie, namelijk 'Oachkatzlschwoarf'
diegene die raad wat het betekent kan bij mij gratis overnachten ;-)

Nou jullie horen wel weer van me, ciao!!
P.S. ik heb nieuwe foto's!! (zie fotoboek)

  • 25 Juli 2005 - 13:06

    Jan:

    Hey Martijn,
    je komt helemaal getraind en gespierd naar huis zeker met al die beklimmingen?De tour is er niks bij hahah.
    En over dat woord,betekend dat niet zoiets als ach kattenstront??
    Groetjesssssssss.

  • 26 Juli 2005 - 13:51

    Martijn:

    Kattenstront? uhm goede poging, maar nee helaas, het heeft wel met dieren te maken overigens. Het woord bestaat uit 2 delen: Oachkatzl en schwoaf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mürzzuschlag

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 September 2005

laatste week

19 September 2005

Fietsen, Wenen, Mariazellerbahn en Budapest

15 September 2005

Hochzeit

14 September 2005

Nieuwe foto's!!

30 Augustus 2005

Frequency festival!!!
Martijn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 17098

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: