De plaatselijke FC - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu De plaatselijke FC - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

De plaatselijke FC

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

27 April 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

zat. 23-04

Afgelopen woensdag heb ik eindelijk meegetraind met de plaatselije voetbalvereniging namelijk, TUS Krieglach. Leuke ploeg, de spelers zijn zo'n beetje van 18 tot 32 jaar. Fysiek sterk, beetje "Duitse" ploeg, sober maar wel met resultaat. Ze staan dan ook bovenaan. Ze trainen drie keer in de week en ik mag altijd met ze meetrainen, maar voorlopig vind ik 1 keer in de week wel genoeg. Ze hebben 2 keepers, een goede en een grobbelaar. Ik ga gewoon lekker meevoetballen, ik heb ook geen keepershandschoenen en ik vind het wel leuk zo. Verder is er op het werk veel wisselingen met de masseurs. Tamara gaat ook weg i.v.m. lichamelijke klachten en er is plek voor 2 nieuwe masseurs. Het rooster is gelukkig weer wat beter nu Doris alles indeeld. De bouw is inmiddels wel druk aan de gang, veel geboor en lawaai af en toe, en het zal nog wel even dutren voordat dat voorbij is.

• 28 April 2005 - 19:04

Mieke Buijs:

HI Martijn, leuk dat je in mijn oude huisje woont...:-). En grappig om te lezen dat het nog steeds een chaos is in Murzzuschlag. En helemaal leuk dat je je top vermaakt. (Kreeg je adres van Scott). Is Renate al bevallen? Succes, grz Mieke_buijs@hotmail.com