Mooi weer voetballer - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu Mooi weer voetballer - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

Mooi weer voetballer

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 Maart 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Wo. 02-03-05

Gistermiddag was het mooi weer, geen wolkje aan de lucht en het zonnetje scheen. S'avonds ging het weer flink vriezen, dus moest je een beetje oppassen waar je liep. Al het gesmolten sneeuw werd nu ijs. De mensen hier zijn erg vriendelijk en hebben veel geduld (met mijn Duits) ;). Ik heb een telefoonnummer gekregen van een voetbaltrainer in de omgeving en wanneer het mooi weer is ga ik mee trainen. Mijn verkoudheid is nu bijna helemaal weg, al dat gesnotter tijdens de therapie. Mijn werktijden zijn vrij onregelmatig, ik begin altijd om 8 uur en soms is het rustig en soms is het druk. Ik krijg wel gewoon voor 40 uur in de week uitbetaald, relaxed! Wat ook relaxed is, is dat mijn treinticket wordt vergoed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mürzzuschlag

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 September 2005

laatste week

19 September 2005

Fietsen, Wenen, Mariazellerbahn en Budapest

15 September 2005

Hochzeit

14 September 2005

Nieuwe foto's!!

30 Augustus 2005

Frequency festival!!!
Martijn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 17171

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: