Het werk - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu Het werk - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

Het werk

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 Maart 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Hoi allemaal, bedankt voor de reacties. Het werk hier bevalt me na alle plussen en minnen bijelkaar opgeteld uiteindelijk goed. Het werk is hier anders dan in Nederland, hier bepaalt 'Herr Doktor' de behandeling en is het ook niet gebruikelijk om een fysiotherapeutisch onderzoek te verrichten. Natuurlijk probeer ik ook zoveel mogelijk te onderzoeken om zo mijn eigen fysiotherapeutische diagnose te stellen. Verder is het hier best ouderwets, qua inrichting, behandelmateriaal en behandelwijze (er wordt hier nog vaak gebruik gemaakt van fysische therapie; ultrageluid, reizstroom etc. en parafine pakkingen) In Nederland zie je dit steeds minder. Momenteel zijn ze trouwens bezig met verbouwingen, maar niemand weet wat er precies gaat gebeuren, misschien moeten ze zelfs het ambulatorium tijdelijk sluiten. Maar ik heb leuke collega's en de mensen zijn aardig. Ik heb nu tenminste werk en zo kan ik ook weer ervaring opdoen. Verder is het hier een mooie omgeving en woon ik lekker op mezelf. Er is in het dorp waar ik woon niks te beleven, het is er wel weer lekker rustig en als het mooi weer is kan ik gaan mountainbiken, of door de bergen wandelen. Ook kan ik zo met de trein naar Graz of Wenen. Het is maar wat je erzelf van maakt.

  • 15 Maart 2005 - 12:42

    Jan:

    Hoi Martijn,
    ik hoop maar dat dat Ambulatorium open kan blijven he?Beetje vaag allemaal ,dat jullie niks weten.Maaruhhhhh is dat in heel Oosterijk zo dat Herr Doktor de behandeling bepaalt of alleen daar in de omgeving.

  • 16 Maart 2005 - 05:45

    Ton:

    Er is in dat dorpje niets te beleven, maar er zal toch op zijn minst wel 1 mooie vrouw zijn die de Nederlandse taal wil leren of in is voor een fijne massage van zo'n stoere Hollandse kerel. Gegarandeerd dat ze mee terug gaat naar Holland. Of ben je nog lang niet toe aan huisje, boompje, beestje (net alsMenno).

    GroetjesTon

  • 17 Maart 2005 - 16:34

    Rene:

    Ik ga een reisje naar Wenen boeken en zou het leuk vinden als we daar op een dag in het weekend een beetje door de stad gingen dwalen en wat eten enzo. Ik wil dan het dorp waar je zit en Graz ook zien. Laat even weten hoe je dat vindt.
    Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mürzzuschlag

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 September 2005

laatste week

19 September 2005

Fietsen, Wenen, Mariazellerbahn en Budapest

15 September 2005

Hochzeit

14 September 2005

Nieuwe foto's!!

30 Augustus 2005

Frequency festival!!!
Martijn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 17174

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: