De top nog niet bereikt - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu De top nog niet bereikt - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Martijn . - WaarBenJij.nu

De top nog niet bereikt

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 Maart 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Vrij. 12-03

Tis al een paar dagen mooi weer. Vandaag liep ik in mijn blouse en ben weer een beetje op de bergen gaan wandelen, weer de bordjes gevolgd (nog niet tot het einde gekomen) Er ligt hier nog steeds sneeuw en op de berg ligt hier nog steeds zo'n anderhalve meter. Onderweg kwam ik nog een oude man, met zijn herdershond, tegen die aan het langlaufen was. Even wat gepraat, maar ik verstond er weinig van. Na een tijd te hebben geklommen, gegleden (het was op sommige plaatsen echt spekglad) en gelopen, kwamm ik aan een andere kant weer terrug en 'moest' ik over een stukje prive terrein terrug, anders moest ik een heel stuk omlopen. Er kwam een man naar buiten gelopen, met een behoorlijk gestoorde motoriek, hij sprak me aan, maar hij had ook nog een behoorlijk spraakgebrek, dus ik lachte maar vriendelijk en zei gedag. Hij moest ook lachen omdat mijn spijkerbroek behoorlijk nat was van de sneeuw. Maar hij zei verder niets en wees me de weg. Morgen (zaterdag) ga ik naar Wenen, ik laat julllie wel weten hoe het was.

  • 21 Maart 2005 - 21:57

    Running Ton:

    Wie was er aan het langlaufen? Die herdershond? Mijn buurman heeft ook een spraakgebrek. Hij heet Frits en kan de RRRR niet zeggen.Dat wordt een WWWW. Hij heet dus eigenlijk Fwits. Zijn zoon heet Bawwie. Hij heeft een bwomfiets. Vroeger had je een programma op TV van Jan Brusse. Die had het zelfde gebrek. Dat programma was genaamd en werd door hem zelf alsvolgt aangekondigd : Hiew Pawijs, hiew Jan Bwusse" Als je je eens verveelt probeer dan eens originele woorden te vinden of maak eens een verslag met w in plaats van r.

    Ben benieuwd.

    Tot schrijvens Martinus Euvek.

    Teunissen


    Voorbeeld : bwomfiets

  • 22 Maart 2005 - 07:08

    Matthijs:

    Hé van Klaken, leuk dat je het een beetje naar je zin hebt. Hoop dat je er inmiddels al wat verstaat, duurde bij mij ook twee maanden. Wat ik ook zo vaag vond hoe ze je begroeten, maar ik wete niet of dat bij jou ook zo vaag gaat. Best geinig he, dat je fooi krijgt, zijn ook zwaar beledigt als je dat niet aanneemt, en je wordt ook redelijk voor gek verklaard als je het niet doet.
    Kga ook maar weer eens aan mn werk, blijf je berichten lezen!!

    Mzzl Matthijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Mürzzuschlag

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

27 September 2005

laatste week

19 September 2005

Fietsen, Wenen, Mariazellerbahn en Budapest

15 September 2005

Hochzeit

14 September 2005

Nieuwe foto's!!

30 Augustus 2005

Frequency festival!!!
Martijn
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 17170

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: